Media & Entertainment

Masters of LXRY 2019 viert kick-off in Juniper & Kin

De festiviteiten rondom Masters of LXRY 2019 gingen vandaag officieel van start met de onthulling van het campagnebeeld in het bijzijn van de gekozen Masters en de exposanten van 2019. Dit jaar vond deze feestelijke gebeurtenis plaats in Juniper & Kin in Amsterdam. Deze bijzonder locatie bevindt zich op een hoogte van 78 meter en geeft een schitterend uitzicht over onze hoofdstad. Geniet alvast van een kleine selectie foto’s van de officiële Masters of LXRY Kick-off.

Beeld: Goed Folk

GROOTSTE TER WERELD

Masters of LXRY mag zich dit jaar officieel de grootste beurs ter wereld noemen op het gebied van luxe producten en ervaringen. Van 12 tot en met 16 december 2019 vindt het evenement in de RAI Amsterdam plaats. Naar verwachting zullen er ruim 60.000 bezoekers komen en zijn er ruim 450 bedrijven op een totaal oppervlakte van 50.000 vierkante meters aanwezig. Hiermee laat Masters of LXRY andere luxe beurzen wereldwijd achter zich.

Passion for Perfection op The LOVE Edition

Masters of LXRY brengt dit jaar de liefde naar de Amsterdamse RAI. Liefde voor vakmanschap, passie voor perfectie, voor bijzondere ontwerpen, unieke uitvoeringen, liefde voor de gastronomie, voor al het moois dat de wereld te bieden heeft. De LOVE Edition dus, zo luidt het thema van Masters of LXRY 2019. De prestigieuze premium lifestylebeurs staat meer dan anders in het teken van de gedrevenheid om de beste te willen zijn. Gedrevenheid van de deelnemers, de Masters, die vijf dagen lang uitpakken om de bezoekers maximaal te kunnen bedienen.

Hartstichting

Ieder jaar verbindt Masters of LXRY zijn naam aan een met zorg geselecteerd goed doel. Dit jaar, met de liefde als leidraad, is gekozen voor de Hartstichting. De makers van LXRY Magazine hebben een Limited LOVE Edition uitgebracht, gedrukt met blanco cover. Bekend en creatief Nederland werd gevraagd om een eigen ontwerp hiervoor te maken. Samen vormen deze covers een uitzonderlijke en ontroerende kunstcollectie, die tentoongesteld wordt in de daarvoor speciaal ingerichte Walk of Love, voor de entree van de beurs. Bezoekers kunnen de met liefde gemaakte magazines met kunstcover aanschaffen; de opbrengst gaat naar de Hartstichting. Zo veel verschillende prominenten, van sterrenchefs tot zangers en van kunstenaars tot acteurs, sporters, schrijvers, designers, presentatoren en de beste studenten van verschillende kunstacademies, hebben stuk voor stuk een geweldige bijdrage geleverd, dat geresulteerd heeft in een nooit eerder vertoonde adembenemende kunstverzameling.

Topfotograaf Rahi Rezvani

Het campagnebeeld van dit jaar is ook een ode aan de liefde: in samenwerking met LXRY Magazine, styliste Pascalle Koldenhof en kunstenaar Frank Visser heeft topfotograaf Rahi Rezvani een bijzonder gezelschap vastgelegd, waar – hoe kan het ook anders – de liefde zegeviert. Het zijn de Masters, de ambassadeurs van Masters of LXRY. Met een speciaal voor deze editie gemaakt kunstdecor resulteerde de shoot in het meest kleurrijke beeld ooit: liefdeskoppels (Alain Clark en zijn Eva Valery Portis, trotse vader/ondernemer Rob Peetoom met zijn dochters Savana en Rochelle, sterrenchef Jonnie en Thérèse Boer, juwelenontwerpster Debora en Dustin Huisman-Leeser, Restaurant M***-collega’s designer Mariska Jagt en horecacondernemer Carsten Klint dragen samen de kracht van de liefde uit. Het beeld biedt een podium aan bijzondere personen die met eenzelfde drive en passie samenleven en soms zelfs samenwerken. Op de beursvloer in december kunnen bezoekers als aandenken op de foto met dit speciaal ontworpen kunstdecor.

De Geniale kick-off werd mede mogelijk gemaakt door:

LXRY Media Group, Juniper & Kin, Vinites, Stylerz24 en de Hartstichting.