Media & Entertainment

Ieder jaar wordt de beurs Masters of LXRY afgetrapt met de feestelijke onthulling van het campagnebeeld in het bijzijn van de gekozen masters. Dit jaar zijn dat Arturo Dalhuisen (the White Room), David Bijlsma (GASSAN Diamonds), Denise Boekhoorn (CRAVT Original), Paul Lightfoot (artistiek directeur Nederlands Dans Theater), Sol León (artistiek adviseur Nederlands Dans Theater), Yossi Eliyahoo (The Entourage Group), José Woldring (The Media Nanny), Remy Bonjasky (Bonjasky Academy & BJNSKY), Winonah de Jong (High-end Womenswear Brand Winonah), Guillaume Philibert (Filling Pieces), Niels van Roij (Niels van Roij Design). 

Hét luxe magazine op de Nederlandse televisie

Masters of LXRY brengt dit jaar de Genius Edition naar de Amsterdamse RAI. Dat betekent de grootste editie ooit, waar op meer dan 42.000 m2 ‘the best of the best’ wordt getoond dankzij de genieën van 2018: uitblinkers, merken en bedrijven die opvallen in hun vakgebied. Dit jaar staat Masters of LXRY in het teken van innovatie en vernieuwende, unieke producten en ontwerpen.

De zeventiende editie van Masters of LXRY is daarmee nog internationaler en eigentijdser van opzet dan ooit tevoren. En geheel volgens traditie zijn er 11 Masters geselecteerd die op het campagnebeeld schitteren. Wie dit jaar ‘the choosen ones’ zijn onthult Irene van de Laar tijdens de fotoshoot die wordt geschoten door Rahi Rezvani.