Art & Design

‘Persoonlijke aandacht zit in ons DNA’

“Er is een groot verschil tussen een pak op maat laten maken of er een kant-en-klaar kopen in een winkel.” Een persoonlijke benadering is vandaag de dag geen optie meer, maar een must binnen de wereld van luxe. Stefano Baerlocher, medeoprichter van luxury lifestyle merk Locherber Milano, vertelt het succesverhaal achter de Italiaanse home fragrances in een interview in LXRY magazine 36.

Tekst: Annelies Keus

Italiaans vakmanschap

In 2010 lanceerde Stefano het luxemerk Locherber Milano. Dit deed hij onder de vleugels van zijn vader’s The Cosval Group, een onafhankelijke organisatie die al bijna 50 jaar geschiedenis schrijft in het Italiaanse luxe segment. In een wereld waar multinationals met oneindige e-commerce platforms de overhand hebben, weet het merk zich te onderscheiden met Italiaans vakmanschap en een een-op-een benadering.

“Wij maken tijd voor onze klanten, gaan met hen zitten en luisteren naar wat ze willen. Persoonlijke aandacht zit in ons DNA.”

HELLO GENIUS

Ben je nieuwsgierig naar het complete interview? De rest van zijn verhaal lees je in het gloednieuwe magazine #36. Deze kun je kopen via de onderstaande button. Wil je niets meer missen? Kies dan voor een 1- of 2-jarig abonnement op LXRY en ontvang het magazine 4 keer per jaar op de deurmat

LXRY Magazine 36