Beauty & Fashion

Jean Paul Gaultier pop-up in Amsterdam

Sinds afgelopen week is onze hoofdstad weer een unieke pop-up store rijker, en niet zo maar eentje. De Jean Paul Gaultier Fragrances pop-up store is de kick-off van een nieuw concept van het merk. Met de tijdelijke winkel werkt de Franse designer aan een comeback.

Nieuwe strategie

Het wereldberoemde merk van de gelijknamige ontwerper Jean Paul Gaultier steekt voor de gelegenheid de producten in een nieuw jasje en lanceert daarnaast de iconische geuren Classique en Le Male opnieuw. In 2012 was Le Male de bestverkochte geur in Europa, als je de fles ziet herken je hem direct: de torso-vormige flacon met Bretonse streep in een metalen blik. De geur is een mannelijke mix van munt, lavendel, scheerzeep en vanille. Jean Paul Gaultier kiest voor een nieuwe strategie met minder verkooppunten en nog meer kwaliteit. Tot en met 8 mei zijn er dagelijks verschillende activiteiten in de pop-up store. Zo kun je door tattoo artist Henk Shiffmacher een Betty Boob of Popeye tattoo laten zetten (3 mei) of je eigen Jean Paul Gaultier parfumfles laten graveren (5 mei). Een origineler Moederdag geschenk bestaat niet toch?

Adres: Kalverstraat 101, Amsterdam