Grohe: voor de Nederlander is alleen liefde meer waard dan water

De waarde van water

Voor de Nederlander is alleen liefde meer waard dan water. Iedereen houdt van water wat ook dagelijks wordt gebruikt. GROHE gaf opdracht het onafhankelijke en representatieve onderzoek onder ruim 1000 respondenten uit te voeren in het kader van hun nieuwe campagne ‘Wat betekent water voor jou?’.

een Inspirerende & motiverende campagne

Gisteren 28 juni 2018 vond er een pers event plaats van Grohe. Met hun nieuwe campagne willen zij iedereen inspireren en vervolgens te motiveren om zich bewust te worden van de waarde van water. Via een campagnevideo, het platform watervoorjou.nl, een abricampgane en een social mediacampagne roept GROHE het publiek op te delen wat voor hen de waarde van water is. Olympisch zeilkampioene Marit Bouwmeester is ook een van de ambassadeurs van de campagne en gaf een toelichting.

Wat betekent water voor jou?

Ook sprak de algemene directeur van GROHE een woordje, Rogier van Dis: ‘’Wij zijn al jaren geïnspireerd door water. Daarom ondersteunen wij het waterevenement van de wereld en presenteren hier onze nieuwe campagne. Water speelt een grote rol in ons leven. We gebruiken en genieten er elke dag van zonder er echt bij stil te staan. Met ‘Wat betekent water voor jou?’ willen wij hier op een positieve manier aandacht voor vragen.’’

grohe.nl

Meer Media & Entertainment