Dit cosmeticamerk komt naar Nederland

Beautygeheimen van de Françaises

Veel beautykenners zullen het ermee eens zijn dat de mooiste kwaliteit verzorgingsproducten uit Frankrijk komen. Best een bijzonder verhaal, dat dit Franse cosmeticamerk zijn vliegende start juist maakte met een collectie van twaalf lipsticks in warenhuis Barney’s in New York. Vanaf dag één is het merk geliefd bij celebrities zoals Naomi Campbell en Linda Evangelista, designers als Marc Jacobs en bekende make-up artists over de hele wereld. En vanaf september 2017 hoef je niet meer naar het buitenland, want dan is het alom geliefde NARS Cosmetics ook verkrijgbaar in Nederland. NARS gaat hiervoor een exclusieve samenwerking aan met de Bijenkorf.

 

Kwaliteit, creativiteit en vernieuwend

De verpakkingen van NARS hebben een minimalistische vormgeving. De mat zwarte kleur met een rubber coating geven de producten een luxe uitstraling. Naast een herkenbare vormgeving hebben de producten ondeugende namen, zoals Orgasm blush, Undress me shimmer, Deed Throat sheer en Sex Machine lip stick. Het cosmeticamerk bestaat inmiddels meer dan twintig jaar en tot op de dag van vandaag schiet François Nars, oprichter en professioneel make-up artist, zijn campagnes helemaal zelf. Voor de laatste campagne wist Nars de beeldschone Bella Hadid als boegbeeld te strikken.

NARS ontving tientallen prijzen voor innovatie en baanbrekende formules en is vanaf 1 september online verkrijgbaar bij de Bijenkorf. Vanaf 14 september in de Bijenkorf Amsterdam en Utrecht, en half november in de Bijenkorf Rotterdam.

Meer Beauty & Fashion