CROSSMEDIALE EXPOSURE

LXRY Media Group

Dé toonaangevende partner voor print, televisie, video, online en evenementen in het luxe segment. LXRY Media Group is een dynamisch en ambitieus bedrijf dat continu nieuwe concepten ontwikkelt en bestaande cross mediale formats verder uitbouwt binnen het luxe-domein. Samenwerken met LXRY Media Group heeft impact: een hoge respons bij bezoekers, lezers en kijkers. Onze klanten zijn trouw. Terugkerende bezoekers, lezers en kijkers zijn mannen en vrouwen in de leeftijd tussen de 25 en 65 jaar; met een bevoorrechte financiële status; leidinggevende posities; nemen deel aan de new luxury filosofie; hebben een kosmopolitische mentaliteit; streven naar de hoogste kwaliteit van het leven, zowel innerlijk als uiterlijk.

Masters of LXRY

Masters of LXRY is al 16 jaar de grootste en meest exclusieve beurs op het gebied van premium luxe in Europa. Jaarlijks nemen ruim 400 nationale en internationale partijen deel aan dit bijzondere evenement. Dit zijn de beste bedrijven op het gebied van onder andere juwelen en horloges, auto’s & classic cars, boten, vliegtuigen, wellness, travel, vastgoed, design, interieur, food, fashion, beauty, fotografie en kunst. Door continu te investeren in entertainment en de culinaire invulling van het evenement zorgt Masters of LXRY er ieder jaar weer voor verrassend en vernieuwend te zijn. De beurs is het perfecte podium om in een prettige ambiance uw merk aan een kooplustig publiek te presenteren. Deelnemende exposanten waarderen het concept van internationale allure en beschouwen het als een rijk en uniek umfeld om hun bedrijf en merken te presenteren. Masters of LXRY 2018 vindt plaats van 6 t/m 10 december in de RAI Amsterdam. Exposeren? Vul (vrijblijvend) dit formulier in.

LXRY Magazine

LXRY Magazine is een uniek high end luxury lifestyle magazine en onderscheidt zichzelf door de eigen producties, bijzondere fotografie en internationale uitstraling. Ervaar de dynamiek in prachtige reportages, spraakmakende interviews en uitdagende fotoshoots. LXRY Magazine heeft een exclusieve samenwerking met topfotograaf Rahi Rezvani die elke editie verantwoordelijk is voor de meest bijzondere covers. LXRY verschijnt vier keer per jaar, waarvan één editie wordt samengesteld door een spraakmakende gasthoofdredacteur. Eerder waren dat o.a. Ronald de Boer, Piet Boon, Sergio Herman, Daan Roosegaarde, Jan & Monique des Bouvrie, Gordon, Winston Gerschtanowitz, Jonnie & Thérèse Boer van sterrenrestaurant De Librije (***) en in de zomer van 2018 Victoria Koblenko en Evgeniy Levchenko. LXRY heeft een gemiddeld lezersbereik van 140.000 per editie.

lxry.nl

LXRY TV

Op zondag 23 september start het achtste seizoen van LXRY TV. Hét luxe magazine op de Nederlandse televisie. In LXRY TV nemen Yves Gijrath en de LXRY-specialisten de kijker iedere zondagochtend mee in de wereld van luxe: de meest fascinerende plekken in binnen- en buitenland, de mensen achter beroemde en exclusieve merken, de laatste trends op het gebied van interior & design, kunst, auto’s & jachten, horloges & juwelen en de nieuwste hotspots en beste chefs. LXRY TV wordt elke zondagochtend uitgezonden om 11.00 uur op SBS6. Het is mogelijk om als bedrijf of product onder de aandacht te komen, door middel van een interview op locatie of sponsoring van het programma. LXRY TV biedt diverse deelname- en advertentiemogelijkheden in het programma om de sales, marketing en communicatie te versterken. LXRY Media Group produceert samen met SBS het televisieprogramma LXRY TV en vertaalt een commerciële boodschap graag naar een televisie-item dat past binnen het format.

LXRY.NL & LXRY News Mailing

LXRY.NL is hét online luxe magazine van Nederland, met ruim 212K internationale bezoekers per maand. Dagelijks brengt LXRY.NL het laatste nieuws op het gebied van luxury lifestyle. Door de actieve benadering via de wekelijkse LXRY News Mailing naar alle LXRY-relaties en abonnees (ruim 26K) en social media kanalen zoals Facebook (28k en groeiend) en Twitter (10k en groeiend) wordt het bereik extra verbreed. LXRY.NL is het ideale communicatieplatform om een nationaal én internationaal publiek te bereiken.

LXRY City

Amsterdam is booming en kan zich steeds meer meten met de grote metropolen in de wereld. Zeker op het gebied van luxe hotels, gastronomie, kunst, mode en interieur. Het populaire koffietafelboek LXRY City Amsterdam bevat de nieuwste en beste luxe adressen van de hoofdstad: de perfecte gids voor de liefhebber van Amsterdam. Een must-have en bewaarexemplaar van de makers van LXRY Magazine.

LXRY List

‘The best of the best, according to LXRY’: de Internationale LXRY List is een zeer luxe gemaakt koffietafelboek, gevuld met het allerbeste en het allermooiste dat de wereld te bieden heeft. LXRY LIST 2019 verschijnt op 7 december 2018 met meer dan 25 categorieën die het beste van de Benelux bieden. De jaarlijkse uitgave heeft een oplage van 25.000 stuks, een lezersbereik van 175.000 high spenders en wordt samengesteld door de ontwikkelaars van Masters of LXRY en LXRY Magazine. LXRY LIST wordt persoonlijk geadresseerd aan de meest invloedrijke en welgestelde personen in de Benelux. Van CEO’s tot voetballers en topsporters, van BN’ers en BV’ers tot succesvolle influencers.

 

Online of offline adverteren?

Voor meer informatie over online en offline advertentiemogelijkheden, formats en tarieven vult u het onderstaande contactformulier in.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.