Interior & Estate

4x stand trends volgens Woodfever

Woodfever ontwerpt in samenspraak met hun opdrachtgever, unieke en indrukwekkende stands voor bedrijven uit diverse sectoren. Het hoofddoel van ieder ontwerp is de producten of diensten optimaal tot hun recht te laten komen. Zo ontwierpen zij de prijswinnende stand van Frame Vastgoed op de Masters of LXRY 2018.

Tekst: Woodfever
Redactie: Vivian Secrève

Stand Trends

Als we kijken naar trends op de beursvloer, dan vallen de volgende stand trends op:

Audio visuele effecten

Veel exposanten maken op hun beursstand gebruik van audiovisuele effecten. Denk aan schermen met film materiaal, een touch screen en andere interactieve visuals. Beeld slaat beter aan dan tekst voor de bezoeker en geeft een mooie beleving.

Duurzaamheid

Denk aan LED verlichting. Het geeft een luxe uitstraling, maar is ook milieubewust. Tevens worden er als materialen vaker staal en hout gebruikt in combinatie met planten en bloemen. Het geeft je stand een frisse uitstraling en maakt het toegankelijk.

Interactie

Het is een trend dat er iets te doen is op je stand, bijvoorbeeld in de vorm van verschillende activiteiten of winacties. Zorg dat je exact weet waar je bezoeker behoefte aan heeft, en communiceer dit duidelijk. Dat doe je door goede beursdoelstellingen te formuleren voor je deelname.

JOMO – The Joy of missing out

In de beursbranche is het fenomeen JOMO van toepassing in 2019. Een locatie waar we mensen ontmoeten, nieuwe dingen leren, verkopen, kopen, netwerken en de gezelligheid opzoeken. Zorg er op de stand voor dat de beursdeelnemers zichzelf even af kunnen sluiten van de drukte op het event. Een ruimte waar unpluggen mogelijk is en waar het mogelijk is je even terug te trekken van de informatie overload.

Woodfever neemt alles uit handen

Op basis van de input van de klant maakt Woodfever een voorstel voor de desbetreffende stand. Na goedkeuring gaan ze hier vervolgens mee aan de slag. Woodfever neemt alles voor de bouw van de stand uit handen. Met als doel het maximale rendement halen uit de beursdeelname, dankzij de juiste uitstraling en boodschap.

“Bij het ontwerp wordt er uiteraard rekening gehouden met de huisstijl in combinatie met de nieuwste trends, ontwikkelingen en het advies hierin. Woodfever zorgt voor een professionele spotlight op je bedrijf, producten en – of diensten.”

Ervaring in binnen- en buitenland

Woodfever verlegt zijn grenzen door jarenlange ervaring met standbouw in zowel binnen- als buitenland. Van Amsterdam tot Rotterdam en van Duitsland tot Zwitserland. Daarbij zijn ze in het voortraject al vaak nauw betrokken bij het bedenken en vooraf regelen van verschillende faciliteiten. Als standhouder hoef je nergens meer naar om te kijken. Alle specialisten werken namelijk onder één dak. Van ontwerpers, technische tekenaars tot uitvoerders.

 

Binnenkort gepresenteerd op een beurs?

“Zorg dan voor een stand, die de aandacht trekt. Zich onderscheidt van de rest. Een stand die er nét iets meer uitspringt, dan die van de concurrent”,aldus Woodfever!”