Loungen en shoppen in stijl

De Bijenkorf introduceert Personal Shopping Service

Het aanbod in Nederlands mooiste warenhuis wordt steeds mooier en exclusiever, maar ook service staat hoog in het vaandel bij de Bijenkorf. Met de premium experience strategy onderscheidt de Bijenkorf zich zowel op het gebied van merken, service als winkelbeleving. De opening van de eerste Personal Shopping Lounge en de hierbij horende persoonlijke service in de Bijenkorf Amsterdam geven onder andere invulling aan deze strategie. 

premium experience

Op de tweede verdieping bij de dames designerafdeling bevindt zich de luxueuze lounge van 52 m2 met personal shopping service voor zowel dames als heren. De ruimte kenmerkt zich door het gebruik van marmer en tapijt, met lichte, natuurlijke kleuren en glazen deuren die zorgen voor een ruimtelijk zicht en een rustige ambiance. De Personal Shoppers zijn op de hoogte van de laatste trends en weten precies welke collecties er in de winkel hangen. Op afspraak selecteert de Personal Shopper geheel afgestemd op de persoonlijke wensen kleding, schoenen en accessoires. Deze nieuwe service van de Bijenkorf in Amsterdam is zeven dagen per week beschikbaar, ook in de avonduren.

Bij de Bijenkorf kun je op zaterdag 13 en zondag 14 mei je moederdagcadeau personaliseren. Zo kun je bijvoorbeeld je eigen taart versieren of een persoonlijke boodschap laten graveren op sieraden. Op de afdeling 'boeken' kun je ook een portretfoto laten maken samen met moeders. Bekijk de website van De Bijenkorf voor meer informatie en beschikbaarheid in de filialen. debijenkorf.nl

Meer Beauty & Fashion