Valmont viert 33 jaar succes

hét masker

Er zijn iconische IT-bags, IT-auto’s, IT-shoes, maar ook IT-beautyproducten. Daar is het Prime Renewing Pack IT-masker van Valmont een voorbeeld van. Het cellulaire anti-stress gezichtsmasker werd na de lancering in 1984 direct een razend succes. Inmiddels heeft het product de respectabele 33-jarige leeftijd bereikt. En zelfs na al die jaren, vliegt er gemiddeld nog steeds elke tien minuten één over de toonbank. Tijd om de wereldwijde formule te vieren, zo vond het Zwitserse high end cosmeticabedrijf. Ter beloning van de loyale liefhebber verschijnt in het voorjaar van 2017 het IT-masker in een exclusive edition van 125 ml in plaast van 50 ml. De extra grote goud-witte verpakking zal ongetwijfeld niet misstaan in de badkamer.

de huid op zijn best

Het ontspannende verzorgingsmasker van Valmont heeft een langdurige anti-rimpelwerking. Dat dankt hij aan de ingrediënten van 3-voudig DNA, RNA liposoom en een cocktail van peptiden. Daarmee worden essentiële huidfuncties gestimuleerd en ingedutte cellen geactiveerd en hersteld. Tot slot wordt de microcirculatie aangewakkerd. Deze werking vertaalt zich in een vederlichte doch rijke textuur die de huid van zijn beste kant laat zien. Vermoeidheidstekenen verdwijnen als sneeuw voor de zon en de huid wordt acuut gladgestreken.

gebruik

In de praktijk wordt het masker zowel voor een quick fix gebruikt voor bijzondere momenten als voor een doeltreffende regulerende verzorging. Een tip van de experts: breng elke ochtend een dun laagje aan voor een wonderlijk effect. Na enkele minuten kan het worden verwijderd met natte wattenschijfjes. Indien het dikker wordt aangebracht voor een uitgebreide anti-stress kuur, wordt geadviseerd het masker 20 minuten te laten zitten. 

Het Valmont Prime Renewing Pack is deze lente verkrijgbaar bij de betere schoonheidsspecialisten, wellness-instituten en diverse luxe spa’s. De nieuwste limited edition verschijnt in 125 ml voor €332,-, de reguliere versie van 50 ml bedraagt €166,-.

Meer Beauty & Fashion