Lady Gaga gezicht van Tiffany & Co.

De internationale juwelier Tiffany & Co, die al meer dan 175 jaar synoniem staat voor luxe en stijl, kiest voor de Legendary Style campagne voor een samenwerking met Lady Gaga. Het stijlicoon uit New York draagt vrouwelijkheid en originaliteit uit, dit is waarom Gaga volgens Tiffany & Co. geknipt is als gezicht voor de Legendary Style campagne.

Super Bowl LI

Tiffany & Co. pakt groots uit voor de nieuwe campagne. De Legendary Style campagne werd namelijk zondag 5 februari voor het eerst vertoond in een 60 seconde durend filmpje tijdens de Super Bowl LI. De collectie behorend bij de campagne, de Tiffany City Hardwear, staat voor vrouwelijk zelfvertrouwen, schoonheid en vermogen, intelligentie en authenticiteit. Precies zoals Lady Gaga deze idealen uitdraagt. Met gedurfde stukken van 18k goud en sterling zilver, is de collectie zowel stedelijk als elegant.

De Tiffany City HardWear collectie zal wereldwijd in de winkels liggen vanaf 28 april, met gelimiteerde en exclusieve pre-orders beschikbaar vanaf 5 februari.

Meer Jewels & Watches